پشت پنجره...


درس زندگی

درسهايی که زندگی میدهد

اینجـــــا , با فاصـــــله ی هــــــزارسال نــوری !!

فقط از تــــو نوشتن آرامم می کند ...
...
ببین !
...
از پشت تمام پنجـــــره‌ها

فقط آســـــمان تــــــو پیـــــــدا ست !

با مـــــاه نقــــره فام،

با دنیـــا دنیـــا ســـــتاره ....

با آفتابی

به شـــعاع تمام آســـمان ،

مـــــژده می دهد

که نمی پوســم ،

که گـــم نمی شوم

بین واژه‌ها ی دلتنــــــگ ...پریشــــــان ...


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت17:08---14 تير 1390
سلام
خوبی امیر جان
من اومدم
این وبت هم قشنگه مث همون
موفق باشی(دیگه اونجا اپ نمیشی)اینجا بیام؟


پگاه
ساعت11:27---14 تير 1390
ای داد بیداد نکنه طرف .E.T یا Alien


سپیده
ساعت9:53---14 تير 1390
از پنجره اتاق چشم انتظار امدن تو
و فقط پنجره می داند که چه دلتنگم
بیا بیا ای عشق ابدی من ...


عاطفه
ساعت18:23---13 تير 1390
سلام
وبلاگ جدید مبارک .وقت نکردم همه پستارو بخونم ولی در کل خیلی جذابتر از وبلاگ قبلیتون شده امیدوارم همیشه موفق باشید اگر وقت کردم آپ کنم به من هم سر بزنید بدم نمیاد نظرتونو راجع به پستای قبلیم بدونم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 13 تير 1390برچسب:پشت پنجره,ساعت 14:35 توسط امیر| |


Power By: LoxBlog.Com